Finn-ID Reilu ylläpitopalvelu, Mobiililaite – 36kk

Finn-ID Reilu palvelu sisältää vasteaikaisen Finn-ID Huoltopalvelun laitehuoltoasiantuntijan toimesta sekä oikeuden rajattomaan Finn-ID Palvelukeskuksen tekniseen asiakaspalveluun ja tukeen. Huoltopriorisoinnin avulla huolto toteutetaan aina huoltoon nopeassa aikataulussa. Ero ilman sopimusta oleviin asiakkaisiin voi olla merkittävä. Palvelukeskuksessa palvelee suuri joukko asiantuntijoita jotka osaavat auttaa käytön aikana ilmenevissä haasteissa ja auttaa ratkaisemaan niitä joko puhelimitse tai sähköpostitse.

Huollon tarpeen sattuessa laite lähetetään Finn-ID Huoltopalveluun jossa asiantuntija pyrkii ratkaisemaan laitteessa ilmenevän vian mahdollisimman nopeasti. Reilu palvelussa itse huoltoon kuluva aika ja / tai varaosat ovat erillisveloitteisia mikäli niille on tarve, ja palvelu lupaa kustannusasrvion 1-5 päivässä laitteen saapumisesta. Finn-ID toimittaa asiakkaalle etukäteen kustannusarvion hyväksyttäväksi. Kustannusarvio on palvelussa ilmainen, joka alentaa myös asiakkaan kuluja.

Palvelu sisältää:

  • Rajaton ja maksuton yhteydenotto oikeus Finn-ID Palvelukeskukseen ja ilmaisen Finn-ID Palvelukeskuksen tiimin häiriönselvitys työn puhelimitse tai sähköpostitse. Yhdistettynä Etähallintapalveluun palvelu kattaa myös etäteitse tehtävän häiriönselvityksen.
  • Laite lähetettäessä huoltoon, Finn-ID tutkii vian, hoitaa huoltoprosessin ja tekee asiakkaalle kustannusarvion veloituksetta. Huoltoprosessi hoidetaan kustannusarviossa ehdotetun mukaisesti hyväksynnän saatua ja tämän jälkeen Finn-ID toimittaa laitteen takaisin asiakkaalle toimituskuluitta. 

+ ALV 24%

Toimitus

Toimitusaika sekä -kustannukset määräytyvät kokonaistilauksen mukaan. Katso toimitushinnasto. Chattaa tai soita 09 3510 1555, mikäli haluat tietää tarkat toimitusajat ja -tiedot.

Arviot

Tuotearvioita ei vielä ole.

Vain kirjautuneet asiakkaat -jotka ovat ostaneet tuotteen- voivat kirjoittaa tuotearvion.